HELG! ;D

Hej alla läsare! idag har jag varit i skolan försov mig imorse brukar aldrig försova mig men nu gjorde jag tyvärr det, efter skolan åkte jag till farsta med mina kompisar Linda & Malin från min klass sen skulle jag träffa mamma så vi tre gick åt olika håll, sen senare fikade jag och mamma. Efter det skulle jag åka till stan då mötte jag Linda & Malin igen av en ren slump och då gick vi alla tre till t-banan tillsammans. Sen åkte jag in till stan för att få ansiktsbehandling det var såå sköönt! Och efter det noppade hon mina ögonbryn gud vad det gjorde ont! Vill man vara fin så får man lida pin! Men fin blev jag i huden ska åka tillbaka till Axelssons Spa världens bästa ställe för att få masage, ansiktsbehandling , nagelvård med mera. Sen åkte jag till min pojkvän nu är jag hemma hos honom imorgon ska vi på bio och sen Twilight Breking Down! Och sen ska vi och träffa min klasskamrat Sandra det ska bli kul! Hoppas ni får en bra helg nu! PUUUUSSS!
Jag pluggar traktorkörkortet! ;D
Axelssons Spa världens bästa verkligen värt pengarna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0