hundveckor! ;D

Hej alla läsare hur mår ni idag?! Själv mår jag jätte bra men är jätte trött efter skolan idag, vi har haft 7 hundar idag och vi har börjat med hun
dvecka denna vecka vi kommer att ha det nu i veckan och sen nästa vecka på fredagen slutar vi skolan och sen är det JULLOV! Det har varit så roligt idag och vi har gått på långpromenader idag med hundarna jag fick världens sötaste hund som heter LINUS! Ser fram emot imorgon ska ha Linus igen imorgon på förmiddagen för att rasta honom ser fram emot det, mina lärare tyckte att jag passade så bra med honom under lång promenaderna idag! Skriver kanske mer imorgon men nu ska jag kolla lite på film ha en fin vecka nu! Pussar Sharon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0