soliga & sköna dagar.

Idag har man slappat vid poolen för det mesta, sen senare åt jag en god lunch. Sen åkte jag och mamma iväg till Alanyum för att gå till en resebyrå som heter Pegasus så skulle vi kolla när vårat flyg gick till Arlanda, det visades sig att det var 1 timma tidigare än beräknat tumme upp! då kommer vi hem tidigare. Men iallafall efter det gick vi från Alanyum till Metro för att storhandla där, när vi kom fram till Metro åt vi middag där mums! Sen var det dags att storhandla! Efter när vi var klara tog vi en taxi hem för vi hade handlat upp till fyra kassar vi hade inte lust att att åka buss så vi tog en taxi istället. Men nu är man hemma och nu tar man det lugnt, nu ska jag lägga mig och
sova snart hoppas ni har haft en jätte bra dag! Ciao!
 

Här en bild på min drink på '' Villa Okan'' jätte god! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0