stan ikväll

Hej alla! Hur mår ni? Jag mår bra förutom att jag har fått värmeutslag under armarna det är jätte jobbigt det kliar jätte mycket :(. Men jag har smörjt in armarna med Indomin salva så det känns bättre just nu. Men iallafall har varit och badat i poolen som vanligt för vill inte bada i havet just nu eftersom mina armar är fulla med massa värmeutslag, väntar tills det blir bättre. Ikväll ska jag och mamma åka in till stan och shoppa lite och äta middag det ska bli roligt. Hoppas ni har det bra alla mina vänner och familj i sverige snart kommer jag hem. Om 2 dagar är det precis en vecka kvar tills jag kommer hem. Nu ska jag fixa mig iordning snart, så ni få ha det bra så länge skriver mer imorgon. bye!



Jag innan utgång! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0