Turkiet! :D

Hej alla fina hur mår ni?!
Jag mår bra iallafall, igår kom jag till turkiet resan var hemsk.
Planet skulle egentligen kommit 20:15 men sen var det 9 timmars försening,
INTE KUL! Senare fick vi veta att planet kom halv fem på morgonen.
Vi kom fram till Turkiet vid tio tiden på dagen. Nu idag har jag varit på
Hamam det är turkisk bad, man får massage med tvål och olja jätte skönt!
Nu är man såååå len som en baby! P.s Förlåt att jag ej har varit inne på ett
tag, har inte haft tid men nu ska jag vara inne oftare hihi! Nu ska jag kolla
på film så skriver mer imorgon p.s saknar min älskling :/<3! Ciao!

 
   
 Jag efter turkisk hamam, det var såå skönt! ;D

 En fin blomma jag tog kort på, den var såå vacker så kunde inte låta bli!:)
 
Jag med kissekatten Shasha visst är vi söta?!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0