sportlov!

 Hejsan alla människor!
Hur har eran helg varit? Min helg har varit mysig, i fredags var det sista dagen på praktiken det var svårt att lämna dom, dom har varit så himla snälla mot mig. Efter praktiken träffade jag min älskade bror. Han köpte en dvärghamster han heter Pepsi väldigt gullig blev stört kär i hans hamster. Vi åkte hem till han och fixade ordning hamsterns bur med spån, mat, vatten med mera. Sen spelade vi och skrattade det är så roligt att umgås med det ska du veta älskade bror tänk att vi har känt varandra i nästan 9 år! Sen i lördags var jag med min pojkvän vi tog det mest lugnt vi kollade på film och åt godis och hade det mysigt! Sen idag åkte han hem idag det var tråkigt men ska träffa han på onsdag eller torsdag har ju endå sportlov!;D<3





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0