går hur bra som helst!

Idag var det min andra dag på praktiken. På morgonen började med att rensa alla marsvinsburar och kaninburar, la nytt spån , hö , mat och vatten. Sen fortsatte jag med hamsterburarna och råttburarna det gick jätte bra! Sen plockade jag upp varor med Jenni det gick bra vi var så duktiga så! Sen var det dags för lunch. Lite senare kom min syster , James , Tilde och Sofia roligt med besök när man jobbar tack för att ni kom till mig idag! Imorgon kommer min älskling och hälsar på mig sen efter jobbet åker vi direkt hem till honom det ska bli mysigt! Hoppas ni får en trevlig torsdag kväll och imorgon är det FREEEEDAAAAG!! ;D



Såhär trött är man efter jobbet hehe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0